Akaraterő leszokni a dohányzásról. Miért NEM lehet akaraterővel leszokni?

akaraterő leszokni a dohányzásról

így kell leszokni a dohányzásról

Miért NEM lehet akaraterővel leszokni? Írta: Szász Gábor Miért nem tudsz ellenállni a ciginek akaraterő leszokni a dohányzásról negyedik nem dohányzó nap után?

Akaraterő leszokni a dohányzásról

Miért vallasz újra és újra kudarcot a sütis pult előtt? Hova tűnnek az újévi fogadalmaid január végére?

  • Akarat lesz a dohányzásról való leszokáshoz Akaraterő kell a dohányzásról való leszokáshoz Le szeretnék szokni a dohányzásról.
  • Szerző: OnlinePszichologus.
  • A honlapunk sütiket használ.
  • Ki leszokik és hogyan kell dohányozni
  • Valóban ennyi?

Pedig olyan elszántan indultál, annyi lendülettel, és mégis… Hová vész az akaraterőd? Most aztán tényleg megcsinálom, elég volt, lefogyok, új életet kezdek, leteszem a cigit, elkezdek sportolni, egészségesen élek, jobb munkahelyet keresek…. Hányszor fogadkozunk életünk során? Nemcsak te. Én is. Kapaszkodunk a holnapba, vagy egy újabb hétfőbe, akkor ugyanis minden jobb, mindent könnyebb elkezdeni.

Másnap délig, 1 hétig, 1 hónapig, 1 évig, aztán…. Biztosan te is átélted már, hogy hiába a nagy fogadkozás, egyszer csak jön egy pont és bizonyos dolgokban újra és újra visszacsúszol a régi rossz szokásaidba.

A dohányzásról való leszokás gyógyszermentesen - Online pszichológus

Akaratgyenge volnál? Biztosan nem. Az élet annyi más területén kitartó vagy, annyi energiát tudsz mozgósítani bizonyos célokért, vagyis az okokat máshol érdemes keresni. Az akaraterő nem egy tulajdonság Kezdjük ott, hogy az akaraterő nem valamiféle velünk született tulajdonság, amiből kinek több, kinek kevesebb jut.

akaraterő leszokni a dohányzásról hagyja abba a dohányzást savanyú íz

És nem is úgy működik, mint az izomzatunk, hogy minél többet edzünk rá, annál nagyobb és többet bíró akaraterőnk lesz. Épp ellenkezőleg!

akaraterő leszokni a dohányzásról hagyja abba a dohányzást akkor nem sértődik meg

Kitartásunk, önuralmunk igen összetett, sok-sok körülménytől függő, változó erőforrásunk. Függ attól milyen élethelyzetben vagyunk épp, milyen motivációk táplálják az akaraterőnket, milyen segítségre támaszkodhatunk, és így tovább.

Dohányzás - A leszokás módszerei Pszichológus, hogyan lehet leszokni a dohányzásról, Sütik használata Diószegi Judit, pszichiáter A dohányosok - akár hiszik, akár nem - nikotinfüggőségben szenvednek. A cigarettázás során felszabaduló káros anyagok számos betegség okozójaként károsítják az egészséget és megrövidítik az illető életét. Ez is érdekelhet Nemdohányzók világnapja Május én, a nemdohányzók világnapja alkalmából a dohányzás veszélyeire és a visszaszorítás szükségességére szeretnék felhívni a lakosság figyelmét. A leszokás csakis pozitív hatással jár az érintett személyre, de mivel pszichológus van szó, ezért ez a folyamat nem feltétlenül megy zökkenőmentesen.

Egy biztos: mindenkinek van akaratereje! Na, de akkor mégis miért bukunk el rendre a fogadalmainkkal?

A leszokás akaraterő kérdése?

Hová tűnik az akaraterőnk? A válasz egyszerűbb, mint hinnéd: elhasználjuk! Gondold csak végig egy átlagos napodat!

akaraterő leszokni a dohányzásról nézd meg ezt a videót és hagyd abba a dohányzást

Felkelsz hétfő reggel, ráveszed akaraterő leszokni a dohányzásról a reggelire, mert bár egyáltalán nem vagy éhes, de tudod, hogy reggelizni kell, és a rendszeres étkezés fontos… Kávé helyett zöld teát töltesz. Nem szereted az ízét, de a tea egészségesebb, és így legalább nem kívánod annyira a reggeli első cigit… Nem, nem gyújtasz rá, kibírod, erős vagy….

A dohányzásról való leszokás akaraterő. A leszokás akaraterő kérdése?

Bemész a munkahelyedre, a reggeli dugót átvészelve 9 órára már három kisebb sokkon túl vagy, de nem gyújtottál rá, erős vagy… Beülsz egy megbeszélésre, aztán még egyre, és még egyre… Jönnek a telefonok, újabb feladatok, akaraterő leszokni a dohányzásról még egy kérés, csak még egy azonnali határidő, de te állod a sarad, nem gyújtasz rá, erős vagy… Délután egy kávé, szigorúan cukor nélkül, és a süti sem kell, tartod magad… Este végre hazaérsz, jöhet a 2.

Érted már? A nap végére egyszerűen szétosztjuk az akaraterőnket. Nem az akaraterőn múlik!

Jelenlegi hely

Márpedig akaraterőre az élet minden terén szükségünk van. Akaraterő kell ahhoz, hogy kora reggel felkeljünk, hogy pontosan végezzük a munkát dohányzáskor súlyos fejfájás is, ha épp semmi kedvünk hozzá, hogy tartsuk a fogadalmainkat, hogy ne gyújtsunk rá egy stresszesebb nap után se. Ez az oka annak, hogy pusztán akaraterővel NEM lehet tartósan leszokni a dohányzásról.

Pedig az egyik legnagyobb tévképzet a dohányzás kapcsán, hogy a leszokáshoz csak össze kell szedni az akaraterőnket, és kész.

A viselkedésváltozás szakaszai

A hiba ott van, hogy igazából semmi nem tud tartósan működni pusztán akaraterővel. Egy rossz szokást egy másik szokással tudunk felváltani, egy függőségnél pedig, mint amilyen például a dohányzás, a függés valódi okát kell kiiktatnunk. Vagyis ami nem megy akaraterővel, az még több akaraterővel sem fog működni. Ha az akaraterő nem megoldás, akkor mégis mi segít? Hogyan lehet akaraterő leszokni a dohányzásról a dohányzás káros szenvedélyétől? A titok nyitja, hogy egyszerűen csak máshonnan kell megközelítened a problémát!

Ezek helyett keresd meg a módját, hogy a dohányzás okát, a mentális függőséget meg tudd szüntetni! A dohányzás valódi okáról már egy korábbi blog bejegyzésben írtam, a cikket ezen a a linken megtalálod. Ha szeretnéd megismerni a fenti cikkben is említett világhírű leszoktató módszert, amellyel könnyen, akaraterő nélkül és valóban tartósan — akár végleg — le lehet tenni a cigit, regisztrálj a sikeres leszokás 3 titka című ingyenes előadásomra, ahol a részletesen bemutatom, hogyan is működik az Allen Carr módszer, ami eddig emberek tízezreinek segített már a leszokásban.

Lehet, hogy érdekel