Elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást

elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást

Fő navigáció Fáradtság, mert a nikotin nem élénkíti az idegrendszert Szorulás, a bélműködés lassulása miatt Nyugtalanság Szájszárazság Három olyan elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást stratégia van, ami javíthat az összes tüneten, ezt a könnyebb megjegyzés érdekében hívhatjuk I-M-A stratégiának is: Ivás: Igyon annyi folyadékot vizet, alacsony kalóriatartalmú alkoholmentes!

Érdemes mindig magánál tartani valamilyen folyadékot.

Copyright © 2016 Dohányzás leszokást támogató ambulancia

Vizet például vihet magával félliteres műanyag palackban is, ami általában elfér akár egy kézitáskában is.

Mit tehet, ha szeretne leszokni a dohányzásról? Mutatjuk minorg. Mozgás: Elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást, annyit, amennyit csak tud!

EXTRA AJÁNLÓ

Mozogjon többet mint szokott. Hogyan küzdheti le a megvonási tüneteket? Alvás: Aludjon annyit, amennyit csak megengedhet magának! Vannak javaslataink külön-külön az egyes tünetek kezelésére is.

A dohányzás pszichológiája

Ingerültség hétig tarthat. Segíthet a séta, a forró fürdő, a relaxáció gyakorlása, valamint a kávé kerülése vagy mennyiségének csökkentése. Álmatlanság Tartózkodjon a koffein tartalmú italoktól este 6 után! Használjon relaxációs technikákat az elalvásnál! Köhögés, száraz torok, orrcsöpögés Igyon sok folyadékot!

Próbáljon ki torokcukorkákat, vagy rágógumit! Rossz lehelet Igyon sok folyadékot, mosson gyakran fogat! A tüdőnek idő kell, míg kitisztul a sok kátránytól.

elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást hagyja abba a dohányzást és köhögjön mit tegyen

Használjon cukormentes rágógumit! Mutatjuk Székrekedés, puffadás hétig tarthat.

elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást hogyan hagyta le Csehov a dohányzást

Igyon rengeteg folyadékot, egyen rostos ételeket gyümölcs, teljes kiőrlésű gabona! Kefirbe, joghurtba kevert korpa segíti csökkenteni az étvágyat, és jót tesz a bélműködésnek. Éhség Igyon vizet, vagy alacsony kalóriatartalmú folyadékokat!

Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást

Unalom Új elfoglaltságok után kell nézni: például könyv- és újságolvasás, keresztrejtvényfejtés, Internetezés, kártyázás, a barátokkal való találkozás vagy telefonálás. Készüljön valamilyen elfoglaltsággal a várakozások idejére! Ez lesz, ha abbahagyja a dohányzást Levertség esetleg depresszió Keressen magának minél több örömteli elfoglaltságot, találkozzon minél gyakrabban a nemdohányzó barátaival. Jutalmazza meg magát! Fáradtság, kimerültség Szunyókáljon!

Mi a nikotinfüggőség?

Ne hajtsa magát! Fő navigáció Több mozgás és a könnyű tornagyakorlatok is segíthetnek.

elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást jó hogy leszoktam a dohányzásról

A sóvárgással és a súlygyarapodás megelőzésével külön fejezetekben foglalkozunk. Amiért nehéz leszokni a dohányzásról.

elvonási tünetek abbahagyják a dohányzást Abbahagytam a dohányzást nem tudok kakilni

Olvassa el is.

Lehet, hogy érdekel